Thursday 15 November 2012

SM SSM Seminar cycle 3

Setelah sekian lama x up-date blog, Alhamdulillah... diberi kesempatan masa, dan jugak Alhamdulillah dapat mengikuti Seminar SM SSM cycle 3 ni..

tiada lagi rasa ragu2 dalam BIZ ni sebab GROUP yg mantap dan 
Biz yang tak pernah lokek dengan Ilmu untuk berjaya..




Sebelum story pasal seminar inilah....  Wajah-wajah yang banyak membantu setiap ahli untuk berjaya.. DDM Naemah (atas kiri) CDM Maisarah (bawah Kiri) dan CDM Hanis Haizi

1  GOAL is.. FINANCIAL FREEDOM $$ and TIME FREEDOM (xnak dah terikat ngn punch kad!!)



Almost 300 Pax attend this Seminar,,, Betapa senangnya BIZ ni sebab semua dah disediakan dan di ajar, tinggal cara untuk kita praktikkan saja.. Khas untuk Sales Manager dan Senior Sales Manager yang memulakan langkah pertama.




Segmen Motivasi from CDM Hanis Haizi yang membuka minda dari berfikir secara biasa kepada luar biasa, dari rendah diri kepada berkeyakinan diri.. Amazingly beliau sebelum ini hanya seorg housewife change her life 360' kepada usahawan yang berjaya, worthly INCOME 200K/month!! thanks a lot CDM!! 


Sebahagian daripada Kump2 yang sama2 satu matlamat, ingin berjaya dan mengubah masa depan..(gambar i tersepit di celah2 wanita2 yang semuanya mempunyai aura tersendiri)... :)



Inilah wajah yang banyak membantu setiap anak didik sehingga berjaya, CDM Maisarah dan Suami CDM Syukran


Tidak pernah terfikir untuk menjadi sebahagian dari group yang hebat ni.. Lebar dan Labuh under CDM Maisarah... Alhamdulillah... Kawan2 pon boleh jadi macam kitorang... Peluang dah ada just GRAB it!!


Sebelum last posting.. Latest Testimoni, from myself dan CDM Hanis.. Jujur nk share dengan kawan, ingt lagi masa nak kawen, malu punya pasal i tempah baju kawen ni, nak sewa bimbng xder size.. lepas kawen i baru kenal PB so, inilah hasilnya, sekarang nak ambik gambar pun x malu dah... hehe... :)



CDM Hanis jangan cakaplah.. memang CUN!!! + MA$YUKK>>



Siapa2 nak tau lebih lanjut boleh call 013 9922786 - 012 3452033 atau add facebook (paling Mudah) http://www.facebook.com/nor.maliana.5 (Nor Maliana) banyak lagi gambar dalam tu... hehe....

light up your life!!

No comments:

Post a Comment