Wednesday 12 December 2012

COLOURS of My LIFe..


Salam semua.... sambil lihat my lil honey tido.. terasa nk update my life now.. Alhamdulillah dengan kurniaanNya... Honey.. penyeri hidup mama n papa... PB biz adalah satu side income yg amat mudah dan senang dengan bimbingan mentor2 yang hebat,,, what a life.. Syukur Alhamdulillah..
herewith beberapa pic yang membuatkan hati tersenyum... 

PERMATA HATIKU...

Engineer from Russian call me.. he and his wife tak sabar nak jumpa honey.. i just email him honey pic.. terus nak jumpa.. tapi honey tido time tu,,, so snap sajalah... :) daddy and mummy honey lah ni...

 my lil honey 14 days.. :)
 12.12.12
 12.12.12

 with mak mak angkat!!
lastly, (actually sgt bnyk gambar honey ni...) hehe...



and also i'm never forget my biz, becoz this biz sangat2 happy, xder stress mcm kerja kat ofic.. :P

antara pemakai PB  

                                                    My friend n my mentor FARA          




 CDM Hanis 
OUR GLAM!!


Last CALL (DEC 2012) for REBATE RM4500 @ RM6500 (rebate ape?) nak tau? i can share... boleh call/sms me 0139922786 @ 0123452033 atau just PM at my FB http://www.facebook.com/nor.maliana.5 

love : Maliana :)

No comments:

Post a Comment